Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Titter innom...


Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen. Registrerte meg for en stund siden, så nå er det vel dags for en presentasjon.

Er en 30 år gammel(?) jente fra Bergen. Vil vel kalle meg selv for en musikkfanatiker... Er vel å regne som godt over gjennomsnittet opptatt av musikk. (ipoden min er aldri langt unna...) Er ganske allsidig når det kommer til hva jeg hører på, men det er vel rock og metal som ligger mitt hjerte nærmest.

Jeg har vel spilt gitar i noen år nå, men det har for det meste gått i akustisk, inntill nå nylig da jeg fikk min første elgitar i hus:-) Har oppdaget at det er en relativt stor overgang fra akustisk til elgitar ja, men noen utfordringer må man jo ha;-)

Jeg er i besittelse av to gitarer for tiden, en Svart Washburn D10B og en ESP, LTD George Lynch signatur, GL-500K, Kamikaze. Altså ingen kjempedyre konge gitarer her, men jeg satster på å kjøpe en ESP, Eclipse ll, med snow white finish på nyåret en gang;-) Det er ihvertfall drømmen!

Så det var litt om meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.