Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bjørn Berge


Phoncible

Anbefalte innlegg

Hva syntes folk om denne mannen (eller heller det han gjør på scena).

Har sett han 3 ganger, og blitt like overraska over hvor god han er å spille hver gang.

At en mann kan få fram et sånt driv alene på scenen er for meg nesten helt utrolig. I tillegg liker jeg veldig godt hans væremåte på scenen. Akkurat passe arrogant, flink å prate (selvom han stort sett bruker det samme om og om igjen) og generelt sett en flott scenepersonlighet.

Konserten nå sist i spektrum syntes jeg rett og slett var enormt bra (og i alle dager, hvordan kan man få så mye muskler på et år??). Det sier jo litt når en kan dra på turne alene sånn som han gjør.

Liker han ikke så godt på plate, siden det er umulig å gjenskape den samme energien og utstrålingen som han har live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsyk kar .

Er heller ikke VELDIG fan på plate. Men har sett han en gang på rockefeller.. og han kicker ass .. aldri har jeg hørt så mye lyd fra en mann :P Veldig kult ..

Bjørn Berge er den eneste gitaristen i verden jeg tror med meg selv at ingen annen levende sjel kan covre. tror rett og slett ikke det er mulig .. han spiller SJUKE ting ..

Veldig kult..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.