Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Tromsø


Jan Bavian

Anbefalte innlegg

Vanskelig å vite hva du mener med veldig god :P vet jo ikke hvor gode dere er. Men jeg vil si at hvis jeg går inn for å lære meg noe, så klarer jeg det (har ikke giddet å lært meg å sweepe, men er i øvingsfasen). Jeg har jo holdt på med musikk siden jeg var ganske liten, så gehør å sånt har jeg i hvert fall. Rytmegitar bør iallfall ikke bli noe problem. Passer bra da jeg spiller på tele ;)

Edit: Hvor god er du da? :P

aha.. jaok:p

ja æ har nu spællt i 9år, men e ikje no sologitarist har bare konsentrert mæ om rytmegitar å om å lage riff å sånt, svært lite solo fra mæ:P hehe...

æ har en Tele sjøl:p men bruke førr d meste en samick flying-v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, men må nevne at jeg ikke er noe lysten på å spille noe black/death metal og sånt. Helst noe ala Big Bang, Guns n' roses og Iron Maiden. I tillegg er jeg mest lysten på å spille sammen med noen på min egen alder, så 4-6 år syns jeg blir en litt for stor aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt hvis vi hadde klart å mekka sammen et band. Du kjenner ikke noen bassister eller trommiser?

Edit: Kan nevne at jeg har en Iron Maiden-periode for tida, så det hadde ikke gjort noe om vi hadde spilt noe i den sjangeren. :P

Er 17, og har spilt gitar i ca. 3 år. Iron Maiden høres bra ut, bare vi spiller litt Megadeth/Metallica en gang i blant også! ^_^

Black/Death metal er heller ikke noe for meg.

Kjenner ingen tromisser/bassister, bare gitarister. :P

Endret av TulleGutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.