Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

custom gitar


lindeberg77

Anbefalte innlegg

Har nylig fått min custom gitar fra Eugen i Bergen. Fantastisk gitar 100% etter mine preferanser.

Nå har jeg levert den inn for å få skiftet micene. Det koster selvsagt ingenting, og er endel av prosessen med å få den optimale øksen.

Prisen kom på 25 000,- ink koffert. Det er ikke avskrekkende mye, med tanke på at jeg har hatt prs gitar og Am fender.

Var aldri 100% fornøyd med noen av gitarene. Så fant ut at jeg kunne selge de og få meg custom bygg. Angrer ikke ett sekund. Den er fantastisk. Halsen er konge. Litt bredere enn normalt med 44mm nut width. Han gir deg mulighet til og føle på halsen før han lakkerer den. Så hvis du har noe og utsette på målene så sliper han den ned til du er 100% fornøyd.

Ring Eugen... Tlf 55337782

Du skjønner fort at dette er en mann med mye kunnskap som gitarmaker

Post bilde a;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post bilde a;)

Skal poste noen bilder når jeg får unnagjort den siste finpussen. Den er inne på verkstedet nå. Fikk den før ferien til Eugen, men da var det noen detaljer som manglet. Rett og slett fordi jeg måtte ha den til en gig hehe.

Hvis jeg gjorde dette riktig skal det ligge ett bilde av kroppen her nå....

Dette bildet tok jeg da jeg var nedom og godkjente kroppsformen. Den er ikke ferdig utfrest på bildet. Så mangler ene utfresingen til neck humbuckeren.

post-1105-1220716235_thumb.jpg

Endret av krusch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.