Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

custom gitar


lindeberg77

Anbefalte innlegg

Hva slags pris har du sett for deg å havne på? En custom gitar vil nok havne på rundt en 15000, om ikke mer, ettersom hvor du handler... GMW, Gutierrez, Blackmachine, Shamray, Ran, osv... Både Shamray og Ran lager for det meste kopier av andre selskaper sine modeller... Mange muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ein skikkeleg god gitar no, for så mykje pengar som du har tenkt deg å bruka, eller helst mindre. Så ventar du 5 år, og kjøper deg ein customgitar.

Saken er den at du kjem til å få andre preferansar med åra, og ein customgitar tapar du dyre dommar på å selgja. Vent heller til du veit akkurat kva du vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg ein skikkeleg god gitar no, for så mykje pengar som du har tenkt deg å bruka, eller helst mindre. Så ventar du 5 år, og kjøper deg ein customgitar.

Saken er den at du kjem til å få andre preferansar med åra, og ein customgitar tapar du dyre dommar på å selgja. Vent heller til du veit akkurat kva du vil ha. :)

Beste tipset i hele tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig fått min custom gitar fra Eugen i Bergen. Fantastisk gitar 100% etter mine preferanser.

Nå har jeg levert den inn for å få skiftet micene. Det koster selvsagt ingenting, og er endel av prosessen med å få den optimale øksen.

Prisen kom på 25 000,- ink koffert. Det er ikke avskrekkende mye, med tanke på at jeg har hatt prs gitar og Am fender.

Var aldri 100% fornøyd med noen av gitarene. Så fant ut at jeg kunne selge de og få meg custom bygg. Angrer ikke ett sekund. Den er fantastisk. Halsen er konge. Litt bredere enn normalt med 44mm nut width. Han gir deg mulighet til og føle på halsen før han lakkerer den. Så hvis du har noe og utsette på målene så sliper han den ned til du er 100% fornøyd.

Ring Eugen... Tlf 55337782

Du skjønner fort at dette er en mann med mye kunnskap som gitarmaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.