Web Analytics
Jump to content

custom gitar

lindeberg77
 Share

Recommended Posts

Hva slags pris har du sett for deg å havne på? En custom gitar vil nok havne på rundt en 15000, om ikke mer, ettersom hvor du handler... GMW, Gutierrez, Blackmachine, Shamray, Ran, osv... Både Shamray og Ran lager for det meste kopier av andre selskaper sine modeller... Mange muligheter!

Kjøp deg ein skikkeleg god gitar no, for så mykje pengar som du har tenkt deg å bruka, eller helst mindre. Så ventar du 5 år, og kjøper deg ein customgitar.

Saken er den at du kjem til å få andre preferansar med åra, og ein customgitar tapar du dyre dommar på å selgja. Vent heller til du veit akkurat kva du vil ha. :)

Kjøp deg ein skikkeleg god gitar no, for så mykje pengar som du har tenkt deg å bruka, eller helst mindre. Så ventar du 5 år, og kjøper deg ein customgitar.

Saken er den at du kjem til å få andre preferansar med åra, og ein customgitar tapar du dyre dommar på å selgja. Vent heller til du veit akkurat kva du vil ha. :)

Beste tipset i hele tråden ;)

Har nylig fått min custom gitar fra Eugen i Bergen. Fantastisk gitar 100% etter mine preferanser.

Nå har jeg levert den inn for å få skiftet micene. Det koster selvsagt ingenting, og er endel av prosessen med å få den optimale øksen.

Prisen kom på 25 000,- ink koffert. Det er ikke avskrekkende mye, med tanke på at jeg har hatt prs gitar og Am fender.

Var aldri 100% fornøyd med noen av gitarene. Så fant ut at jeg kunne selge de og få meg custom bygg. Angrer ikke ett sekund. Den er fantastisk. Halsen er konge. Litt bredere enn normalt med 44mm nut width. Han gir deg mulighet til og føle på halsen før han lakkerer den. Så hvis du har noe og utsette på målene så sliper han den ned til du er 100% fornøyd.

Ring Eugen... Tlf 55337782

Du skjønner fort at dette er en mann med mye kunnskap som gitarmaker