Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som går elektro IKT her?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk en mixer i posten i dag, hvis strømplugg er en kategori 6 plugg (RJ-12 modulærplugg).

Jeg trenger noen som kan lage et adapter med cat6 hann-plugg i den ene enden, og to standard hun 5.1mm barrel batterieliminatorkontakter. Mer detaljert koblingsdiagram kan jeg fint finne frem.

Noen som kunne gjort noe slikt? Iallefall laget enden med cat6-pluggen til meg, så kan jeg fint lage de andre endene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke IKT elektro, men har lagt noen meter kabel, og har tang.

Er litt usikker på om jeg har RJ12- kontakten, vet jeg har RJ45 og RJ11, og er ikke sikker på hvor den kan skaffes.

Uansett kan jeg terminere den for deg, men kanskje du skaffer pluggen? Jeg skal ikke ha noe for det, send pluggen til meg, sammen med ønsket kabel og en ferdig returkonvolutt, så fikser jeg resten.

Hvis noen har pluggen, trekker jeg meg selvsagt gjerne. Adresse på PM.

Skal på Thin- Lizzy- memorial på Gjøvik, reiser om et kvarter, så jeg er vekk til god utpå dagen i morgen.

Edit-

Kom på at det nok er veldig få kabeltyper det er mulig å presse inn i kontakten, det er nok Cat- kabel som gjelder. Jeg mener jeg har en liten bit med "Cat- lookalike"- kabel der kordellene er trådet, det er snakk om noen 10 cm lange biter som fulgte med noen splittere fra Telenor en gang i tiden. Jeg kan se om jeg finner igjen en av de, hvis det kan være noe. Har du bedre forslag, så gjerne for meg.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.