Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av ny akustisk gitar


ESPN

Anbefalte innlegg

eg har prøvd morgan i både 1000, 2000, 4000 og 8000 kronersklassen, den til 1000 er ok og den til 4000 er god som gull.. 670 f.eks. du får de jo ofte til halv pris rundt om. og kjøpte min 970sce til 4000 nt, kosta vel egentli 8000 veil. og har sett dei brukt til 2-3000 etterpå så..... løp og kjøp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes absolutt at Morgan har mange bra kassegitarer... Jeg kjøpte en Morgan til 4000, og har i ettertid fått høre at det er en gitar som burde kosta mye mer... men, smak og behag ;)

Faktisk enig. Har igrunn sikla lenge på disse gitarene etter at jeg fikk prøve en modell som låt supert, og var lettspilt og fin i halsen. Så gikk til innkjøp av en i sunburst m pickup syst. Knallfornøyd. Foretrekker ofte Morgan gitaren min i forhold til Takamine`n...

Forøvrig gratulerer med fin Ibanez. Gode gitarer det også. ^_^

Endret av Acer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at folk tenker så sinnsykt mye på framtiden. Når det er snakk om en 1-2kr gitar, så er det vell ikke noe å problem om han går lei senere. Taper ikke akkurat 20 000kr.

Får selge og kjøpe seg dyrere og bedre når han føler for det.

Morgan er absolutt "gitar-til-penga"

Men grattis med ny gitar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man har bestemt seg for å gå for gitar hobbyen, så er det jo ikke noe negativt å gå for en dyrere gitar, dersom man har midler til det selvsagt. Dyre gitarer er stort sett mer lettspilte, og har uten tvil en mer gjennomført og balansert god lyd, selv om lyd kan være veldig subjektivt. nei, har man først bestemt seg for å begynne å spille, så kjøp så dyr gitar du har råd til:)

Gratulerer med Ibanezen forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.