Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen låter på myspace


nikotro

Anbefalte innlegg

Her er litt utfyllende info om låtene.

Opp Ned er en tøff jazz/funk instrumentallåt som jeg spilte inn med bandet Bajazz i Høyden lydstudio (Moss) 1995. Her brukte jeg en Mesa Caliber 50 eller Mark IV (begge combo).

My Paradise og Roof of Freedom er spilt inn av bandet Dr. Øbak i Nesodden lydstudio 2006. Bengt Eriksen har stått for teknikken. Låtene ble spilt inn som mulige spor til en CD som vi ikke gav ut. På My Paradise bruker jeg Mesa Triaxis og 290 gjennom et 2X12 Marshall stereo kabinett til klarlyd, og Line 6 POD XT Pro på alt av vreng (både som melodi i refrenget og på solopartiet). På Roof of Freedom benytter jeg bare POD. Begge låtene havner inn under litt jazza pop (?).

Hm, Cowhunter og Chickenhunter er skisser som jeg har spilt inn vha riffworks, Line 6 POD XT Pro og Cubase. Jeg har kun benyttet gitar (+loops) på Cowhunter og Chickenhunter (gjelder også synth- og bass lyder). På Hm spiller jeg også bass. På disse tre skissene nærmer musikken seg elektronika (?).

Endret av nikotro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.