Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ATTER en ny sang


Nilsefix

Anbefalte innlegg

I disse dager har altså da jeg fått meg en ny mic. En Studio Projects B1. Jeg hadde ALDRI i mine villeste drømmer trodd den ville låte så KNALL . Men det gjør den . Kunne ikke vært mer fornøyd med saxlyden :D eneste jeg har prøvd den på .

Så her er det som egentlig er en mic-demo , men som ble nesten kult nok til å kanskje ha mulighet til å få karakter OK :P hehe

Så dere får se hva dere syntes , og kult med litt feedback ..

Saxen er ubehandla bortsett fra klang :P hihihi ALT skal ha klang i The Nilsefix Studio..

www.soundclick.com/thenilsefixexperience

Den øverste , Plane of Thoughts

Hilsen

Smilefix :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg SA jo at de mikkene låt bra :) Nå må du begynne å høre på meg unge mann? C1 er ENDA bedre :)

Først vil jeg si at jeg synes det låter stort settt fint, bra at den 2. saxen ligger langt bak, det passer fint. Men for en gangskyld så synes jeg at du skal legge til MER klang (wow) og gjøre den om litt... kanskje litt mer diskant på den. La den flye mer. og gjøre den LIIT lenger

dessuten, overstyrer saxen noen ganger? Hør f.eks når du tar i ved ca 1:34. Kan høre litt slikut, eller at det bare er spillinga.

Du har tatt opp med mikken ved øret ikke sant? Hvis så, prøv å gjøre et nytt opptak hvor du tar den nærmere tuten (glemt det igjen), for du får så mye luft der (blåsing med munen) hvilket kan være kult, men jeg syntes ikke det passet inn helt her.

Og kanskje gi et LIIITE løft rundt ca 10 kHz på saxen?

Men det er et fint utgangspunk. Fortsett å eksperimentere med plassering, eq, klaning og slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lufta er meninga . jeg satt flisa lenger bak bare for å få det .så sånn skal det være -

Eneste forskjellen på C1 fra B1 er jo litt mellomtone , og jeg tror ikke det vil si at B1 er en dårligere mic , men mer en annereledes mic. Jeg tror altså ikke at de 1000 ekstra spenna er verdt sin forskjell i mellomtone ...

Men takk for feedback .. sjukt bra mic :D

Nilsefix

preampen og låter bra btw Vegar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.