Web Analytics
Jump to content

Reverb pedal og wah wah?

Recommended Posts

Jeg føler trangen til å utvide min musikalske horisont og har derfor bestemt meg for å kjøpe wah wah pedal. Har tittet på VOX V847 så langt, og det hele virker jo ganske greit. Noen som har noen inspill her? Har ytterst liten erfaring med å spille med wah wah fra før... Ser meg også om etter en grei reverb pedal. Har en VOX AD30VT, men har planer om å kjøpe ny rørforsterker ganske snart, hvorav flere av alternativene har ikke innebygd reverb. Har sett på Marshall Reflector og Boss sin Digital Delay så langt, men trenger noen stalltips fra erfarne gitarister.

Ser meg også om etter en grei reverb pedal. Har en VOX AD30VT, men har planer om å kjøpe ny rørforsterker ganske snart, hvorav flere av alternativene har ikke innebygd reverb. Har sett på Marshall Reflector og Boss sin Digital Delay så langt, men trenger noen stalltips fra erfarne gitarister.

Boss Digital Delay er ingen reverb-pedal, men den delay-pedal(ekko). Boss har Digital Reverb (RV-5).

Sorry! Mente selvfølgelig Digital Reverb. Får skylde på at det var noe sent når jeg skrev den posten... Har ikke akkurat ubegrenset med penger til dette (skal ha meg ny amp også), men et sted mellom to og tre tusen kroner for wah wah og reverb hadde vært greit.

Edited by NitRam Den Gale