Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Reverb pedal og wah wah?


Anbefalte innlegg

Jeg føler trangen til å utvide min musikalske horisont og har derfor bestemt meg for å kjøpe wah wah pedal. Har tittet på VOX V847 så langt, og det hele virker jo ganske greit. Noen som har noen inspill her? Har ytterst liten erfaring med å spille med wah wah fra før... Ser meg også om etter en grei reverb pedal. Har en VOX AD30VT, men har planer om å kjøpe ny rørforsterker ganske snart, hvorav flere av alternativene har ikke innebygd reverb. Har sett på Marshall Reflector og Boss sin Digital Delay så langt, men trenger noen stalltips fra erfarne gitarister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg også om etter en grei reverb pedal. Har en VOX AD30VT, men har planer om å kjøpe ny rørforsterker ganske snart, hvorav flere av alternativene har ikke innebygd reverb. Har sett på Marshall Reflector og Boss sin Digital Delay så langt, men trenger noen stalltips fra erfarne gitarister.

Boss Digital Delay er ingen reverb-pedal, men den delay-pedal(ekko). Boss har Digital Reverb (RV-5).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry! Mente selvfølgelig Digital Reverb. Får skylde på at det var noe sent når jeg skrev den posten... Har ikke akkurat ubegrenset med penger til dette (skal ha meg ny amp også), men et sted mellom to og tre tusen kroner for wah wah og reverb hadde vært greit.

Endret av NitRam Den Gale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.