Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nytt program for fattige musikere


Anbefalte innlegg

mest vanlig for meg er bass, to på skarp(en over og en under), en på hver tom og to overhead. Bruker så og si aldri egen mic på hihat. Oftest så baserer jeg meg mest på lyden i overheadene, og så bare suplementerer jeg med lyd fra de nærmikkede kildene for definisjon. På den måten får jeg den ønskede lyden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er VELDIG vanlig med to på skarp. Dessuten så vil også den under skarpen også ta opp basstrommen bakfra. OG hvis det funker mht fase, så holder det synes jeg. Men jeg vet også at mange bruker to mikker både på basstromme og skarp, men da er jeg oppe i 9 mikker på et standard 5 trommers sett, og jeg har bare 8 innganger på lydkortet, så jeg pleier å droppe den ekstra basstromme mikken da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

krital er et rent audio program ennå... så du må nok vente noen måneder++ får du kan bruke noen samplings plugins... kan jo bruke et eksternt samplingsprogram... for å så eksportere det til audio... og bruke kristal ellers... men men... ville vel heller brukt et annet program hvis jeg skulle bruke samples....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet Kristal. Ærlig talt ikke mye å skyte av, for å si det sånn :) Iallfall ikke til mitt bruk. Men det holder kanskje for mange andre her

Er det noen grunn til skyte av noe i det hele tatt? :P

Synd at slike freeware program ikke er like god som "kjempene" som koster flere tusen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare skjønne at det er like greit å laste ned et bra et for så å kjøpe det når man blir eldre.. Jeg kommer til å kjøpe logic om noen år når jeg kanskje har fått meg en mac også videre. Tester bare produktet.. Samme for de om de får 7000 kr nå enn om 5 år ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn er det ikke .. for det er alltid noen som har tenkt sånn i 5 år , og kjøper det dette året . + selvfølgelig folk som har penger i rævva .. Jeg gidder ikke å bruke noe dritt bare fordi jeg ikke har 7000 til overs .. Da lærer jeg meg programmet godt til jeg får kjøpt det .. Ser poenget ditt , men , ja :)

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet Kristal. Ærlig talt ikke mye å skyte av, for å si det sånn :) Iallfall ikke til mitt bruk. Men det holder kanskje for mange andre her

Er det noen grunn til skyte av noe i det hele tatt? :P

Synd at slike freeware program ikke er like god som "kjempene" som koster flere tusen kroner.

Det er jo en GRUNN til at de koster mer da.Og en GRUNN til at de er bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.