Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestille fra Music123.com


Will Reyna

Anbefalte innlegg

Vet at det har vært lignende tråder oppe før, men pytt.

Om jeg bestiller en Randall RG100SC og en guitar-strap, kommer det på 403.58 $. Noe som er billig.

Det står at shipping er gratis, så jeg regner med at det er gratis. Eller er det gratis? Når jeg kjørte "Calculate Shipping" og fylte inn '2010' på Zip Code og Norway på Country kom det 99$ i tillegg. Da er vi oppe i 499$. Noe som er betydelig billigere enn i Norge.

Men. Er det sånn at det er 24% moms i tillegg? Da blir det 624$. Altså 4368,-. Det er jo greit nok det, i og med at en Randall RG75 koster 5000,- på den lokale musikksjappa, og 4500,- på marios.no

Har jeg regnet riktig og sånt?

Lurer på om jeg skal bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare gratis shipping i USA.

Når du sjekker ut prisen i "My Shopping Cart" eller hva det heter står det hvor mye shipping er, i ditt tilfelle 99 bøkks.

Så tar du prisen til gjenstanden + frakt og ganger på 1,24 eller deler på 100 og ganger med 24 hvis du føler deg matematisk i dag.

Da har du den fulle summen du skal betale, siden det ikke er toll på musikutstyr.

Ka-Pisj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det står vel shipping free, men når man calculater for å sjekke, blir det mye mer....

Ikke bestill hvis du ikke tjener noe, eller bare noen hundre, ikke hvis det ikke dreier seg om 3-4 000, da først bestiller du!

Det er min mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.