Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Phase 90 Mod


Anbefalte innlegg

Istedet for å klippe den av ville jeg loddet den av.

Hvis du ikke er fornøyd da er det bare å lodde den på igjen!

alt du trenger er en loddebolt og litt loddelisse, eventuelt loddetin hvis du vil lodde den på igjen.

Hvis du ikke har lodda før finner du mange instruksjonsvideoer på youtube.

Men pass på, før du vet ordet av det har du modifisert alle pedalene dine med diverse modkits man får kjøpt på e-bay :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Da er R7 modden gjort og det blei i grunn veldig bra. Kan justere volumet fra at det er en boost som før, til helt dødt.

Deler som trengs: Litt ledning og et 150K potmeter

Gjør som følger:

Klipp av R7. Dette er en 150K motstand som befinner seg direkte ovenfor C12 som du allerede har klippet. Du kan også lodde den av, men jeg synes kort og godt det er enklere og klippe den.

På loddesiden av PCBen lodder du på en ledning på hver av festene til R7. Disse skal da loddes på potmeteret. Jeg bukte terminal 2 og 3. En ledning på hver. Hvilke som går hvor er etter som jeg har forstått det ikke av betydning. Potmeteret blir da en variabel resistor.

Jeg borret hull på siden av pedalen der batteriet kan være og plassert potmeter der.

Med det er jeg plutselig strålende fornøyd med pedalen igjen. :)

Edit: Hvis du lodder av R7 pass på å lodde på ledningene på begge sider av brettet da det er dobbeltsidig.

Endret av JanE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.