Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skriv en omtale om gitaren dinn


alarn

Anbefalte innlegg

Hei

Non av dere har sikkert handlet fra min nett butikk Rebelimport.net

Jeg har non forespørsler hær til dere.

Dette gjelder fortrins vis personer som spiler på ESP/LTD, jay turser eller Dean gitarer.

Da jeg selger mange gitarer og ikke har nå lyst til og bryte forseglinga på gitaren som beviser att di er ny når di blir solgt har jeg ikke mulighet til og teste og prøve alle.

Har heller ikke mulighet til og finne ut alt om en gitars historie da jeg driver med så mange

Har heller ikke tid da flere blir solgt før di kommer inn og sendes nesten med engang ut til kunde.

Så hær er mit spørsmål.

Er det non der ute som har lyst til og skrive lit om den gitaren di har?

Noe som jeg kan bruke på siden til hver gitar.

FX du har en esp ex-400 da skriver du eventuelt lit om gitarens egenskaper, historie, Data,

Tenk deg at du skulle kjøpe deg en gitar hva hvil du da vite om den?

Her kan du hjelpe andre.

Eller når det gjelder signatur gitarer så har di jo alltid en historie bakk seg.

Som sikker non av dere kjenner bedre en meg som ikke kjenner alle disse nye artistene.

Så har du dypere kjennskap til en bestemt gitar og har lyst til og dele dette med andre kan du jo skrive non ord.

Gå til nett siden min og se om du finner din gitar vis du har lyst og skriv non ord.

Du kan enten skrive en omtale om gitaren direkte på siden.

Eller vis du har dypere innsikt kan du skrive noe om den og sende meg så kan jeg legge det inn på selve gitar annonsen da går du til kontakt oss og skriver der.

PS jeg er kun ute etter seriøse meninger.

Rebelimport

Endret av alarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.