Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ødelagt Whammy-bar


Øyvind

Anbefalte innlegg

jeg hadde det samme problemet med straten min.

Måte ta den til er reperatør som fiksa det og ersta armen med en som er litt sjukkere.

Sjukkere? Er det egentlig ett ord? Ca. samme type som sjøleskap og sjøre bil da. Lær deg det nå, før det er for sent, nesten INGEN ord bruker SJ lyden.

Javisst er det ett ord. Ett er et tallord -- er sjukkere to ord kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tjukkere.

Tykkere er like riktig. Men jeg har og samme problem. Fikk beskjed om å bore den ut. Spurte i butikken.

Ikke prøv å bore den ut selv. Jeg gjorde det nå og gikk rett til H..... :P

Ja vel? Hva gjorde du da om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok et 4mm bor på boremaskinen, satt kontakten i veggen og begynte forsiktig å borre. Men det blir mye metall "støv" og det tetter gjengene og er vanskelig å få ut. Og hvis du borer litt skjevt og treffer gjengene er de ødelagt. Hvis du finner på å gjøre det selv er søylebor et must. For meg er det ikke krise siden den brakk første dagen og jeg ikke bruker den. Men ville bare prøve. Har vært sånn i 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke påpek mine skrivefeil i en setning hvor du ikke vet om jeg gjorde det bevisst eller bare holdt knappen inne for lenge.

Voi. :ninja: Humor? Neeh.

Og ja, det var en liten kime med seriøsitet i min post. Ikke påpek Stargazers skrivefeil så fordømt pedantisk, med tilhørende latterliggjøring, når du utmerket godt skjønner hva han skrev.

edit: gir mine dypeste beklagelser for at jeg førte off topicen et steg videre, men posten provoserte meg nok.

Endret av Torh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.