Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sanger


Fr0st

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

satyricon er bra!

ned stemming er også vanlig innen svartmetall. har ikke noen spesielle band jeg tenker på. tenkte helst på sanger som viser diverse teknikker og skalaer som blir brukt i mere ekstrem musikk.

er som sakt for gitartimer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ærre da?

Spiller det noen rolle? Death metal er det uansett ikke.

vil heller kategorisere de som et melodic/progressive metal band. Eneste death metallen som er ute å går er vel growlinga.

hvis det ikke er death metal må det jo være noe annet LIZAM. melodiske og progressive ja. det er ingen death metal band som er det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et hør på cryptopsy, cannibal corpse, necrophagist og dying fetus, så blir det plutselig vanskelig å tro at opeth kan ligge i samme sjanger.

hør på demon of the fall og fortell meg hvilken genre det er. cryptopsy bruker jo også cleanlyd OMG og necrofagott handler om homofile durarpeggioer OMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ærre da?

Spiller det noen rolle? Death metal er det uansett ikke.

vil heller kategorisere de som et melodic/progressive metal band. Eneste death metallen som er ute å går er vel growlinga.

hvis det ikke er death metal må det jo være noe annet LIZAM. melodiske og progressive ja. det er ingen death metal band som er det eller?

Opeth er vel ikke akkurat death metal.

Å kalle Opeth for "death metal" for tynt, da det er så sinnsykt mye annet i deres musikk som absolutt faller over i helt andre sjangre etter min mening. Progressive melodic death metal kunne jeg derimot gått med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.