Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Volt


Volt

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg heter Edvard og har bursdag 20 Oktober. Jeg bor i Oslo. Jeg spiller gitar i bandet til Myu og Zakk. Jeg liker prog, punk og rock, b.l.a Ramones, Nirvana, Mew, Mars Volta, At The Drive-In, Pink Floyd og Led Zeppelin og mye mer....men jeg liker min egen musikk best! :D

Bandet mitt øver 5-4 ganger i uka. Vi har fire medlemmer: Edvard(meg), Adrian, Sepehr og CC. Vi skal prøve å få lagt ut en innspilling her på GitarNorge snart. Bandet vårt spiller for det meste Punk og Prog. Vi spiller med Synth, Bass, Gitar og Trommer. Vi øver på skolen fordi vi har et lokale der og etter skolen.

Vi begynte å spille i 7.klasse. Da var vi bare tre stykker fordi vi ikke hadde fått trommis enda. Vi begynte å lære sanger fra Bjørn Shandy´s gitarbok. Etter litt tid begynte vi å spille på gata. Folk ga oss penger selv om vi sugde. Så kom vår første gig! :D Vi spilte foran hele skolen (ca. 300 elever). Vi spilte i 15 min. Det var et kick å spille på en scene for første gang. Når vi skulle skifte skole hadde vi verken øvingslokale eller trommis, men vi fikk begge deler! :) Da begynte vi og få skills. Vi ble bedre og bedre og nå er vi proffe musikere!

Edvard

Endret av Volt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.