Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tommy Emmanuel


Oscillo

Anbefalte innlegg

Det stemmer. Klinikk på Imerslund, konsert på Hr. Nilsen. Kjente gitarister å se begge steder, og masse tid med forrykende gitarspill.

Jeg klarte med litt flaks å få med meg begge deler. Klinikken var meget hyggelig, han spilte inspirert, samtidig som han tok seg tid til å gi bort litt råd og tips om gitarspill med fingrene. Konserten er noe av det beste jeg har sett, ikke bare fordi han spiller bedre enn de fleste, men fordi det også kommer så klart frem at han legger sjela i musikken.

En konsert med ham står på Må Ha-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Klinikk på Imerslund, konsert på Hr. Nilsen. Kjente gitarister å se begge steder, og masse tid med forrykende gitarspill.

ARG!! :angry2:

Jeg sendte jo faktisk mail til Tommys manager i mars og lurte på hvorfor han skulle spille i både sverige og danmark, men ikke i norge.

Her er svaret jeg fikk:

Andreas,

I can assure you that we have not "forgotten" Norway. We can only go where we are offered a job to play and that offer has not come yet, but it will. We might be there in November 2006.

Regards,

Gina

Tommy's manager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte jo faktisk mail til Tommys manager i mars og lurte på hvorfor han skulle spille i både sverige og danmark, men ikke i norge.

Såvidt jeg husker var stoppen i Norge ikke særlig planlagt på forhånd, sikkert derfor du fikk det svaret du gjorde fra manageren hans. Jeg fikk med meg klinikken kun pga litt flaks, da jeg sjekket websidene hans etter å ha fått nyss om konserten. For øvrig fint at han kommer tilbake og får spilt på et litt større sted, folk stod omtrent oppå hverandre på Hr. Nilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk så frekk at jeg foreslo for Tommys manager at de skulle ta kontakt med Øystein Sunde for å få til en fellesopptreden. To entertainere som jeg ser for meg at kunne fungert bra sammen på en scene. Dette fikk jeg aldri noe svar på...

En tilsvarende mail ble også sendt til en person i spinner records, Sundes plateselskap. Heller ikke herfra var det noe respons å få.

Men konserten med Tommy skal jeg på, og ser veldig frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Det blir visst ikke på cosmopolite likevel, men datoen står fast.

Så den 16.november burde alle ta seg en tur på Soria Moria for å se en kjempedyktig gitarist.

Billetter selges på Imerslund musikk.

Jeg har sikret meg to billetter ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.