Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Akustisk gitarpakke


Spzh

Anbefalte innlegg

Sikkert en fin pakke det der.

Mange kommer sikkert til å be deg å kjøpe en dyrere gitar, det er meningsløst. Tenk om du bestemmer deg for at du ikke ville spille gitar, men allikevel vil ha en til å klimpre på en gang iblant, da er det kjipt om klimpregitaren koster mange tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en fin pakke det der.

Mange kommer sikkert til å be deg å kjøpe en dyrere gitar, det er meningsløst. Tenk om du bestemmer deg for at du ikke ville spille gitar, men allikevel vil ha en til å klimpre på en gang iblant, da er det kjipt om klimpregitaren koster mange tusen.

Det tenker jeg også på... Som sagt vil jeg lære meg å spille et instrument, og lære litt mer om musikk generelt på den måten. Sannsynligvis kommer jeg ikke til å bruke så veldig mange timene i uka på å spille gitar, siden jeg driver med mye annet også...

Men om gitaren er helt jævlig, kan jeg vel lik så godt styre unna. Noen som har erfaringer med den pakken? Eventuelt andre tips i samme priskategori? Noe som er viktig å tenke på ved kjøp av gitar?

Edit: denne gitaren er en stålstrengsgitar. Er det best å starte med nylon- eller stålstrenger? :mellow:

Endret av Spzh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.