Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone Les Paul Black Beauty


agurk

Anbefalte innlegg

epiphonene er over hodet ingen dårlige gitarer, jeg synes den gitarer er god å spille på og låter forsåvidt ganske bra. Men prisen derimot var litt høy, har sett den til godt over 1k billigere på en del andre butikker. Skal si ifra om jeg kommer over den med bedre pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri hatt sansen for epiphone, så prøv noe annet før du sitter og angrer deg på kjøpet. veldig mange som bruker epiphone da, man stikker seg ikke ut, hvis du vil det. prøv heller yamaha pacifica, noen lapper dyrere, men straks mer.. "besjelet" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes du skal gå for den jeg :) det er alltid den gitaren jeg spiller på når jeg drar til musikkbutikken, og den har fin lyd den ass! Epiphone er utvikla av gibson, og black beauty er så nærme gibson du kommer, så jeg syntes den er verdt det!

Er du jake shimabukuro fan ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han er jævla flink ihvertfall, også ser han så søt ut med den lille ukulelen.

ja! han er rå... kjøpte en ukulele med en gang etter jeg så han spille while my guitar gently weeps :P hehe.. jeg å vil bli så god!!

hehe, når jeg så den prøvde jeg meg og, men det er jo helt umulig.. åssen lærer man seg å spille ukulele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.