Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ac 30 Customclassic


mojohead

Anbefalte innlegg

Til alle som noengang vurderer en VOX AC30 custom classic, prøv å skaffe muttere og hjørner av noe hardere stoff enn PLAST!

Jeg fikk føle dette på pengeboka etter et et lite uhell hvor mutteren som strammer inputen KNAKK!

Da jeg prøvde den satt jeg nesten i vantro over at det var mulig å få slik kremlyd til under 12 lapper, men forsto nylig hva de har spart på. hehe!

Ellers så er det en utrolig god og dynamisk forsterker, så den anbefales på det ypperste.

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som noengang vurderer en VOX AC30 custom classic, prøv å skaffe muttere og hjørner av noe hardere stoff enn PLAST!

Jeg fikk føle dette på pengeboka etter et et lite uhell hvor mutteren som strammer inputen KNAKK!

Da jeg prøvde den satt jeg nesten i vantro over at det var mulig å få slik kremlyd til under 12 lapper, men forsto nylig hva de har spart på. hehe!

Ellers så er det en utrolig god og dynamisk forsterker, så den anbefales på det ypperste.

:huh:

Jeg er meget interessert i å kjøpe en slik, men er veldig fornøyd med Koch`en min da..

Hvordan er highgain på den nye AC30 da? Cleankanalen er vel like konge som de gamle AC30`ene

Har du topp eller combo? i tilfelle combo, hvilke elementer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget interessert i å kjøpe en slik, men er veldig fornøyd med Koch`en min da..

Hvordan er highgain på den nye AC30 da? Cleankanalen er vel like konge som de gamle AC30`ene

Har du topp eller combo? i tilfelle combo, hvilke elementer har du?

Jeg har comboen med 2 stk wharfdale 12".

Det er de billigste høytalerne, men jeg syntes de rett og slett låt klarere enn alnico blue.

Det er egentlig ingen utpreget highgain på ampen ettersom den ikke akkurat er ment til det bruket.

Cleanlyden er derimot helt etter min smak. Bløt og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.