Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Orginal Fender Jazzmaster


knut

Anbefalte innlegg

Altså, ikke reissue.

Finnes det noen i det ganske land som skaffer slike, eller blir jeg nødt til å kontakte privatpersoner. Og er de like grisedyre som jeg tror de er? Jeg elsker denne gitaren.

Hvis du skal ha en USA produsert Jazzmaster ny, må du betale ca 15.000 vil jeg tro. Sikkert mulig å skaffe. Vil du ha en original Jazzmaster fra ca 1966, er utropsprisen på Ebay ca 30.000.... Du kan også gå inn på www.vintagegitar.no. De kan sikkert skaffe fete ting fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på en orginal og en reissue da? Bortsett fra at en orginal er mye kulere?

Vel, en gammel en er jo spilt inn og det er jo bra. En ny er kanskje bedre i bånda og elektronikk og sånn...

Men det er jo helt klart at en gammel en ser bedre ut. Men det er nok ikke så lett å få tak i en ekte. De er jo blitt veldig populære nå.

Har du prøvd en som er produsert i Japan da? Det er gode instrumenter det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en gammel en er jo spilt inn og det er jo bra. En ny er kanskje bedre i bånda og elektronikk og sånn...

Men det er jo helt klart at en gammel en ser bedre ut. Men det er nok ikke så lett å få tak i en ekte. De er jo blitt veldig populære nå.

Har du prøvd en som er produsert i Japan da? Det er gode instrumenter det også.

Har hørt det både det en og andre om Japan-produserte gitarer. Billig treverk og elektronikk og sånn.

Men kan jo høre meg om hos den lokale gitarsjappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.