Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsterker service/reperasjon?


LTBR

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale meg om noen som driver seriøst med dette og kan hjelpe meg med å ta en generell service evt reperasjon på Marshall rør toppen min. Aller helst i møre og romsdal siden det er der jeg bor. Men jeg har flight på toppen så det er vel ikke noe problem å få den sendt heller.

Noen som vet noe om disse:

Tre`45 i Trondheim?

Contronic i Kristiansund?

T-Guitars på Raufoss?

Andre forslag mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre`45 funker. De tar seg godt betalt, men det gjør nok alle slike.. Servicepartner er et annet alternativ..

http://infoside.no/free/90/kamp_amp_haugens_audioverksted/ Kamp amp skal visst være bra også. Ring og hør hva de skal ha for generell service, og hva de tar pr time, OG hvor lang tid de bergner at det skal ta. Et visst estimat må de kunne gi deg, om de har holdt på med dette en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

om du vurdere å dra/sende ampen til Trondheim så ville eg heller vurdert Lasse Ellingsen ved Ellingsen Service. Veit ikkje om eg kan stille meg bak utsagnet om at Tre45 funker. . eg har 2.håndsopplysningar frå fleire som klaga over kompetanse, reperasjonstid og pris. For all del Tre45 har Geir Falck som er knallbra på alt som har med gitar å gjer, men på forsterkarsida har dei ikkje like kompetente folk. .

Har sjølv levert forsterkarar til Ellingsen Service, og har alltid opplevd han som ein særs hyggleg fyr med bra peiling på alt som har med forsterkarar å gjer. Forklarer deg det meste, og jobben gjere han for ein rimelig sum.

Tlf: 73 50 25 85 spør etter Lasse

Mitt "heite" tips iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.