Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nå ser det ut som alle kan få seg Gibson signatur.


Morph

Anbefalte innlegg

Jeg slutter aldri å imponeres av folks evne til å la seg hisse opp av ting som egentlig ikke betyr en dritt? Jeg er absolutt ingen fan av Marion Ravn, men syns allikevel det er hyggelig at Gibson har lyst å sponse en norsk artist! Ok, så finnes det mange flinkere gitarister i, og fra norge de kunne sponsa, men nå var det nå engang Ravn som fikk avtalen i denne omgang...

Noe anna er at selv om sangene hennes kanskje ikke faller i smak i dette forumet, så vil jeg definitivt ikke si at hun er på negativ side av skalaen hvor man finner dance, techno, div pastell- og plastikk-pop og det som utrolig nok kalles for r&b i dag (Si meg... Når ble Rythm n' Blues til den dårlige hiphop'en etter at den bra for svant en gang tidlig på nittitallet?) Og blandt vise/rock-pop syns jeg fremdeles ikke hun er blandt de verste!

Noe anna er at Riff har blanda litt her... Hun har ikke bestilt en gitar sånn hun vil ha den, men Gibson har tilbudt seg å endorse henne og det betyr at de forsyner henne med en (eller flere) gitar(er), og hun skal "synes" med denne og reklamere litt for gibson.. Dette betyr IKKE at det kommer en ny modell i sortimentet som er tilgjengelig for publikum som heter "Marion Ravn Signature"! Eneste måten andre vil kunne få seg en sånn en ville være å bla opp i dyre dommer og be Custom Shop "bygge en sånn som hu dama har" og så få tak i M.R. herself og komme og skrible med sølvtusj på hodet.

Men bruk da heller energien deres på å engasjere dere i mer nyttige ting en dette! Skyt en danceartist eller G. Bush eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah.. Siden jeg eller noen jeg kjenner eller bryr meg om har tapt noe av at hun har fått en gitar, og at jeg er rimelig nøytral til musikken hennes så velger jeg like greit å syns det er hyggelig på hennes vegne. Så trekker jeg kanskje i positiv retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bruk da heller energien deres på å engasjere dere i mer nyttige ting en dette! Skyt en danceartist eller G. Bush eller noe!

Artig! Av dei som har "brukt tid og energi på denne tråden" er det nok du som har brukt mest' date=' Terrafanatica. Opphavsmannen skreiv nok berre denne tråden i undring over at Gibson vil lage ein signaturmodell (slik det går fram av riff sin artikkel) for ein såpass uetablert artist som Marion Ravn, noko som faktisk hadde vore litt pussig i lys av at f.eks. David Gilmour (som også brukar Gibson sine akustiske gitarar) ikkje har ein signaturmodell hjå Gibson.

Kva veit forøvrig du om kva vi andre brukar tida vår på? Ein god del tydelegvis, sidan du så kraftig påpeiker at vi "kastar den bort".

Hun har ikke bestilt en gitar sånn hun vil ha den, men Gibson har tilbudt seg å endorse henne og det betyr at de forsyner henne med en (eller flere) gitar(er), og hun skal "synes" med denne og reklamere litt for gibson

Du poengterar akkurat det same som eg gjorde i mitt første innlegg i denne topicen. Kven av oss "kastar bort" tid og energi?

Dette innlegget tok meg 7 minutt og 40 sekund å skrive. Ja, eg tok tida. Og det var verdt det. :)

Er du ute etter en retorisk brytekamp så bare si ifra, for jeg har ingen motforestillinger mot det. Men du har misforstått meg. Når jeg snakker om å bruke tid og energi på å irritere seg over at Marion Ravn får en gitar av Gibson så mener jeg selvsagt ikke tiden det tar å skrive et innlegg! Men bare det at å i sin hverdag generelt gå rundt og irritere seg over sånne småting er litt bortkasta. Dersom det virkelig bor en kverulant i deg: NEI, jeg anklager ikke alle for å gå rundt å skjære tenner hele dagen fordi de syns Marion Ravn ikke fortjener å få en gitar, men hadde bare tenkt å introdusere de for tanken at kanskje det ikke er så fryktelig gærnt å kanskje la seg glede bare en aldri så liten tanke over dette? Om ikke anna for å komme over på den positive siden av skalaen.. Et åpent spørsmål, uten noen moral til bånns eller tilsiktet "alle dere", men bare liten anmodning til den som måtte mene at det finnes kanskje ting man har bittelitt å tjene på å glede seg over istedenfor å ergres? At jeg skriver lange innlegg er som regel for å ikke bli misforstått. En bitteliten anmodning og et godt ønske blir ikke en moralpreken rettet mot deg eller "sånne som deg" selv om den er pakka inn i mange ord. Føler du deg truffet eller anklaga så føl deg trygg med at det var ikke meninga.

Hva du vil fram til med å påpeke at du forklarte hva signaturgitar er og ikke er først, skjønte jeg ikke helt. Jeg bare overså det og skal gjerne fjerne det om det tar for mye plass på skjermen din :P Håper jeg ikke har såra deg eller andre, eller i så tilfelle gjort det klart at det var virkelig ikke meningen.

(Hva har Gilmour med dette å gjøre? Det er var jo ikke en konkurranse i gitaferdigheter mellom han og Marion Ravn vel? At hun får betyr ikke at de ikke vil ha han? Kanskje Gibson bare tenkte at det ville gjort seg meg en småeksotisk ung jente fra Norge i stallen framfor en gammel skrukk? Hvem vet? Grattis med gitaren Marion!)

Dette innlegget brukte jeg ikke stoppeklokke på da jeg hadde svært så god tid og gjerne kunne fortsatt veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil da ikke krangle :shock:

Vil bare ikke at folk skal tro jeg mener noen tar feil selv om jeg har en mening som kanskje ikke er helt konvensjonell, eller stemmer overens med den som de fleste andre kanskje hadde? Hvordan kan jeg overhodet på noe som helst vis mene noen tar feil dersom det faktisk er subjektivt? En følge for at jeg faktisk skal kunne legge frem min mening er begrunnelse. Men selv om jeg i begrunnelsen sier "jeg mener det er bedre en det" så sier jeg ikke "HAHA! ROFLMAO DIN DUST!! MENER DU DET?!?!?!? BWAHAHAHHAHAHAH!!!! DU ER EN TARMRAP FORDI JEG MENER NOE ANNA!!!" Men jeg framstiller jo mine argumenter på en slik måte at det skal være mulig å forstå (Men ikke nødvendigvis være enig... (Ahhaaa!...)) hvorfor jeg nødvendigvis mener noe annerledes av det andre kanskje måtte gjøre!

(Det der er virkelig ikke en anklage av Paal i det hele tatt bare så det er sagt)

(Forrige setning var virkelig ikke ironisk)

(Nei!... Den var virkelig ikke det!!)

(Og nå blir vel noen sure for dette... :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah' date=' nok en forumkrangel. Jeg heier på Terra! :P[/quote']

Wtf?????!!!!111

Vel..

Ein forumkrangel hadde nok vore artig det' date=' om krangling er ordet ein vil bruke om meiningsutvekslingane mellom meg og terra. Spør du meg er det eit hav mellom denne tråden og til dømes Little Wing-tråden der stakkars aMo får gjennomgå. Men nok om det.

Terra verkar som ein av dei få på dette forumet som faktisk klarar å halde seg 100% sakleg i innlegga sine, utan å ty til ein masse dritslenging og håning av andre brukarar, og det finn eg berømmeleg. Slikt vert det ikkje krangling av. Eg måtte faktisk le med lyd når eg las innlegga hans, for han klarar å putte god humor inn i det han skriv. Kudos retorikkmester Terra. ;)

Når det gjeld Marion Ravn vil eg berre seie følgjande; kjekt for henne! Litt forundra vil eg dog framleis stille meg til at Gibson vel å endorse henne, når der heilt sikkert finst drøssevis av andre chicks som kan fronte Gibson hardare enn Marion Ravn kan. Men dei får nok endorsement-deals etterkvart dei også. Personleg har eg ingenting imot at MR har fått ein endorsement, eg tykkjer berre det er litt.. rart, overraskande, ja om du vil - ukonvensjonelt. ;)

Og for alt eg veit så er det mogleg David Gilmour har fått 100 gitarar frå Gibson. Kanskje 1000. Kven veit i desse dagar?[/quote']

Æh, ikke ta meg seriøst alltid. Er litt skøyer jeg. :lol:

Bra at du er positiv! Masse negative folk her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.