Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarer og basser selges


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at dette er i seneste laget, men skriver nå innlegget likevel.
Liker ikke Finn og det som følger med av "kundkontakt", og forsøker her for å se om det er folk som jeg "kjenner" som kan tenke seg å handle noe. Regner med at dere enten skriver i tråden, eller kontakter meg på PM. 
Bryter regelen med pris, regner med at det blir tilgitt i et dødt forum.
Selger følgende mer eller mindre snurrige gitarer, pris blir vi enige om vil jeg tro.
- Fernandes retrorocket sustainergitar med gammel (og mye bedre Japan produsert) hals, med Roland GR55 gitarsynth. (Må sjekke om synthen fortsatt fungerer)
- Ibanez RG 750, sort, hardcase
- Ibanez RG 550, sort
- Ibanez prestige S2020X, violin burst,  hardcase
- Line6 Variax 300, sort komplett med PSU og gigbag
- Ibanez M-522S mandolin, limt sprekk i topp, ellers mint
- Countryman 5- strengs banjo
- Ibanez RD 828 LE, sort bass, original, men med Badass stol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor gammel og hva slags tilstand er Roland gitarsynten er i? Hvorfor må du sjekke om den fungerer, har den fått har medfart? Og eventuell pris.

Jeg synes Finn er fantastisk og er det ultimate nettstedet for kjøp og salg. Det meste av det jeg selger blir plukket opp av folk rundt i landet enda jeg legger det ut i Trondheim. Den nye fiks ferdig ordningen er super for ting som er dyrt og skal sendes. Du får muligheten til å se produktet før du godkjenner transaksjonen.

Verifisering og omtaler finner jeg nyttig når jeg selv kjøper ting som må sendes til meg. Dette med bilder av ting og tang er nyttig. Jeg har brukt Finn mye siden 2015 og har aldri hatt problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarsynthen har nok bare blitt hjemmebrukt, og ser ny ut. Det har seg nå slik at elektronikk "står seg i hjel", altså, det kan slutte å virke selv om det bare har kost seg i esken sin og ikke blitt brukt. 
Jeg har ikke testet denne på lenge, og derfor skrev jeg det slik.  Den blir selvsagt testet før jeg evt. forlanger penger for den. Pris? Hva vil du betale? En ny koster 9500, men den er verdt det du vil betale for den. Du trenger en hexpickup på gitaren din for å bruke den, og jeg ønsker å selge dette som en pakke.. Det å montere en GR55 slik at den virker, er et herk og en tålmodighetsprøve. Mitt tips er å kjøpe en gitar som pickupen er ferdig montert på, eller en Fender Roland G5. Den koster 10 000..
Send meg en PM, så sjekker jeg gitar, sustainerfunksjon, pickup, og det hele. 
Halv pris er en grei tommelfingerregel på brukt musikkutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for avansert for meg. Jeg trodde det bare var å plugge i en gitar og spille i vei. Visste ikke om den pickupen. De selger også uten så det var en slik jeg så for meg, men hvis man trenger ekstrautstyr så blir det noe annet.

Jeg har en Gibson Les Paul og ønsker meg en svart Fender Stratocaster. Det er alt jeg trenger av El gitarer og jeg liker ikke tanken på å koble på ekstrautstyr. Jeg så også nettopp på manualen og tror jeg trenger å tenke litt på dette, men det blir neppe aktuelt. Utrolig flott sak likevel, i hvert fall når de tester den på Youtube.

Jeg er en enkel sjel og vil ha det enkelt. Derfor har jeg mye nesten ubrukt utstyr, eller bare testet for å se at det funker når man får det hjem, som skal ut på Finn når jeg en eller gang får den rette spiriten.

  • Boss BR 800
  • Muligens en nyinnkjøpt Yamaha MG10 XUF
  • Yamaha PSR-S670 keyboard (veldig lite brukt)
  • Taylor 327e V-Class (så godt som ny)
  • En del pedaler (Kun testet)
  • Muligens forsterkeren til PA anlegget jeg nevnte. (Ny, kun testet)
  • Og en del mer jeg ikke kommer på i farta.

Jeg er redd det ville blitt en Roland GR55 GK i tillegg som skulle ut på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.