Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Harley Benton/Joyo American Truetone - hvit støy


Muffinman

Anbefalte innlegg

Tester en slik og det er masse gode toner å få ut av den, men den produserer hvit støy selv når den er avslått (nappa en og en pedal av brettet og testet hvor det kom fra). I tillegg er denne støyen enda mer fremtredende når den er slått på, og blir verre med økende volum. Ingen forskjell om jeg mater den direkte fra 9v batteri.

Noen som har testet disse og kan si om det er noe feil med min eller om de bare er sånn? Slik den er nå kan den ikke stå i kjeden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er den muligens bare sånn. Har hatt den noen uker og merket det ikke før i ettermiddag av en eller annen grunn.

Det er merkelig at jeg ikke finner noe rundt om på nettet om støyproblematikk med denne. Må da vel være NOEN som ser seg irritert på det om det er utbredt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig folk ikke gidder å jlage på det siden det er en billigpedal, og heller bare kjøper noe annet i stedet.

Aner ikke hvor utbredt det er, men hadde som sagt samme problem. Min pedal var en Joyo Ultimate Drive.

Endret av Naigewron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.