Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TC Spectradrive eller EHX Battalion?


Z0S0

Anbefalte innlegg

Hei!

Ønsker en ok, ikke altfor dyr, bass preamp/eq/compressor/drive til hjemmestudioet. Har sett litt på Spectradrive og Battalion. Noen som kan anbefale den ene eller andre? Evt har andre «alt-i-ett» tips i 1500-2000,- kr område?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på egen erfaring anbefaler jeg cab sim hvis du skal kjøre rett i desken, i alle fall hvis du skal bruke noen form for vreng.

Bruker MXR Bass DI+ selv. Rimelig og funker bra, både foran amp og rett i interfacet, men savner cab sim innebygget. Løser det med kjøre den via IR-loaderen på gitarbrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både en CAB sim (Two Notes Torpedo CAB), samt MXR Bass Pre DI. Der jeg føler jeg trenger en upgrade er i kompressor/drive området, og da tenkte jeg likesågodt å gå for en alt-i-ett løsning a la TC Electronic Spectradrive. Problemet er at ingen norske butikker har noen deal med TC for øyeblikket, så jeg får ikke testet den selv.. Jeg har sett delte meninger om Battalion (f.eks. at ikke kompressoren er all verden). Så er ikke helt i mål enda.. Men tusen takk for innspill!!

Endret av Z0S0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.