Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bonusgave til meg selv (AV65 Straten igjen)


vim

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg jo hadde spart omtrent prisen for pickupene jeg har siklet på lenge, da jeg skiftet bånd på AV65 Straten selv.
Så da var det jo bare en ting å gjøre: Å få brukt de pengene fort som fy!
Med 20 minutters venting mellom to møter i umiddelbar nærhet av Vintagegitar, gikk det som det måtte og jeg dro hjem med et Lollar Dirty Blonde sett (flat pole).
Var egentlig happy med Duncan Antiquity Texas Hot, men må bare si at dette var noe annet gitt!

Fra før av, har jeg Lollar Blackface i CS65 Straten og er veldig godt fornøyd. Synes strengeseparasjon og følelsen av "oppløst og åpen" lyd er eksepsjonelt bra med Lollar, men Blackface er også ganske in-your-face :)
Blonde har mye av samme signaturen, men er litt snillere og ikke så Strat på stereoider som Blackface. Jeg tør våge påstanden at dette er de desidert beste Strat pickupene jeg har hørt!
Skal jeg sammenligne med noe jeg kjenner, må det blir 60´s Josefina Handwound settet jeg nylig solgte, men de låt ikke fullt så åpent og klokkerent.

I tillegg, koblet jeg ut tonekontrollen på halspickupen, da den likevel aldri blir brukt. Minst mulig i veien for signalet, a la Matt Schofield.

Siden et bilde av pickuper ikke er så sexy, spanderer jeg et naturfoto fra før bytte :)
IMG_2351.JPG.4c436d4afe5bb79c1dadc306506a9ae3.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.