Web Analytics
Jump to content

Trommis søker band i Stavanger

CelticDrummer
 Share

Recommended Posts

Hei 

I have 39 years old and play for about 20 years now. I seek band to play originals/covers. I have good alive and studio experience, can play alive with metronome and samplers. Looking more for rock or metal but i have also blues, jazz and ethnical background. 

• 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By UnicycleWhore
      Hei folk som slår på skinn.

Jeg heter Jan, og er vokalist i bandet Coastlines. Vi skal nå spille inn en EP ila de neste månedene, og vil så fort Coronaen er borte begynne å spille live. Pr. i dag er vi tre medlemmer, og ingen av oss kan spille trommer, og leter etter deg som vil spelle metall/hardcore, metalcore/whatever du vil kalle det, det er da en fint om du har bakgrunn fra lignende sjangre tidligere

Vi har sluppet to singler tidligere (som kan finnes her https://open.spotify.com/artist/3LZv5Z4FjwYrP9OpyLY5Fq?si=6zGU__pIT8i6dzdDHLKNdg eller om du ikke benytter spotify : Her; https://coastlinesno.bandcamp.com/.)

Vi er noe spredd for øyeblikket (meg i Oslo, Bassist i Mjøndalen og Gitarist i Porsgrunn) så om du bor i eller rundt områdene der så er det meget innafor)
      Vi leter etter en mellom 24 og 33 år gammel som er moderat til greit omgjengelig, tør å si meningene sine og kan aktivt ta del i låtskriverprosessen. (dersom du er yngre eller eldre og tror du er perfekt så send en melding.) Godt humør blandet med tåpelig humor er ett pluss.

Send oss en mail på coastlinesno@gmail.com eller via vår facebook her; https://www.facebook.com/coastlinesno 

Vi høres!

• By minigrill
      Vi er to stykk fra Elverum/Hamar som undrer seg om det finnes en trommis i Kongsvingerområdet. Vi er henholdsvis i slutten av 20- årene, uten at alder er en hindring. Ta gjerne kontakt hvis du er interessert i et spennende musikkprosjekt ?
    • By peter333
      Attention drummers! Oslo rock/blues band leter etter trommis til å jamme med, vi er to gitarister, en som også er på lead vocals, og en bassist, men vi mangler en trommis. Vi er selv mellom 20-23 år gamle. Prøver å få til minst en jam i uka og har selv rundt 4-5 år med erfaring, but anyone is welcome. Hvis du er interessert i å ta en jam og en pils med gutta etterpå ta kontakt på tlf. 95414805 ?
    • By Anettemor
      Hei 
      jeg er ei 17 år gammel jente fra Hamar som trenger medlemmer til et rockeband. Jeg er selv vokalist og elsker denne sjangeren. Så  hvis noen er interessert vennligst ta kontakt på 91869855
    • By treddon
      Gitarist på 24 fra Steinkjer på utkikk etter en musiker (en jam buddy) å spille med. Helst trommis eller en annen gitarist eller bassist
      Er mest interessert i metal, men spiller gjerne alt av musikk så lenge jeg har noen å spille med

Ta kontakt ved interesse!
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.