Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey og Boss KM-60 Mikser


Anbefalte innlegg

Er ikke heelt sikker på peavey modellen, men det er en topp, med marshall gitar høytaler, spiller bass på den så den marshall høytaler kabinett tingen er litt for svak, så jeg lurer på hvor mye koster en bra peavey bass høytaler kabinett ting? kunne trengt en.

Og om noen har manual til en boss km-60, så fant jeg en på loftet så, jeg er litt usikker på hvordan den virker, (noen knapper med rare forkortelser jeg ikke hører noe forskell når jeg pirker på så) =3

takk i eh ..um...thanks in advance ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bass kabinett? du må nok spesifisere litt mer hva du er ute etter, men regner med at det er enten et 4x10" eller et 1x15" kabinett du tenker på. Du får ta deg en tur på netthandlerne(evt. gå i butikken og finne noen hefter) for å se hva du tenker på. så ta en tur til butikken og prøve, helst med din egen forsterker. Kommer kanskje litt an på hvor nøye du er, men er du som meg som er på konstant leting etter en perfekt lyd: prøv med egen forsterker.

Jaja.. får starte med det billige. Behringer kan være et godt alternativ hvis du vil ha et billig kabinett som yter brukbart. koster rundt 3-5000

Peavy sine kabinetter koster litt mer. Men er jo også et "bedre" merke med bedre elementer. ca 4-8000

Ellers vil jeg anbefale Hartke og Ampeg sine kabinetter, men disse koster jo enda litt mer. Annen ting, sjekk bruktmarkedet også.. :)

Kjenner ikke til den mikseren. Du får heller enten legge ut et bilde, eller spesifisere disse forkortelsene. Kan hende noen har sett de før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kai Kai, svarer litt tregt pga netttrøbbel,

vell mikseren er ammel, siden Boss tydeligvis ikke lager miksere lenger, også finnes den jo ikke i databasen dems, men jeg tror jeg har bildle av den.

skal sjekke ut på tre45 men vet ikke om jeg skal ta med forsterkeren, synes den er litt tung *er egentlig veldig lat*

også sjekke bruktmarkedet jah, vi har to kabinetter, ene er marshall gitar,

og andren er en min far kjøpte for lenge siden, veldig stor og god lyd men jeg kan ikke huske merket, men vi har tatt ut jack pluggene fra den for å koble på småforsterkere, men nå har vi solgt den så jeg skal få dradd den ned og satt på noen plugger og se hvordan den virker ^_^

også i går fant jeg og en kamerat et svært bass element i veikanten O.o

(her ifnner du mye rart >.<)

ps: tre45's prøverom ruler =3 *sikle på pedaler*

51736.jpg

note: direkt link (fy) beste bildet jeg fant,

og ja forkertelsen er L.C.F. (skrur den av og på mens jeg spiller O.o hører ingen forskjell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.