Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har denne Les paul knekt hals?!


Raptor

Anbefalte innlegg

Takk for svarene!

Forumets regler tillater neppe at jeg skriver navnet og firma til "gitarspesialisten" som har gått over gitaren og gitt selgeren bekreftelsen, men han er visst godkjent av svensk handelsakademi i Stockholm!?...

Før jeg visste om halsbruddet og på oppfordring av selger, ringte jeg til denne spesialisten og spurte om han hadde sett på datoene på pot'ene og om loddepunktene var de orginale, ettersom jeg samler på gitarer. Han svarte at det hadde han ikke og at: "jag ger faen i om lødningen är äkta!" (sitat slutt). I smell a Rat!

Takk til RåkkenRoller som påpekte bruddet og til dere andre som har bekreftet og bidratt!

Jeg skulle betale 27.000,- svenske for gitaren som ligger på blocket.se og skulle hente den nå på onsdag...

Fortsatt på leting etter en Les Paul Custom Ebony fra 70-73,;-)

Raptor

Jeg kan ikke se at du ikke kan nevne navn på den som har vurdert instrumentet. her har du da ikke etter det jeg kan se framsatt en eneste påstand om vedkommende, men bare referert til at vedkommende har utført en vurdering, og fortalt hva du har opplevd i en telefonsamtale. Kan ikke se noe feil i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Gitarreparatør og gitarspesialist er ikke en beskyttet tittel. Hvem som helst kan kalle seg det. Profesjonell er også kun et begrep på noen som lever av nevnte tema. En slik attest har kun verdi om du selv vurderer utøveren som dyktig.

Hva det svenske handelsakademiet (handelsakademin) har med saken å gjøre aner jeg ikke. De utdanner ikke gitarreparatører :S

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.