Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Airbourne


LTBR

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte jeg ikke skulle skrive dette da smaken er som baken:) Men etter konserten på mandag så klarer jeg ikke å dy meg, for en konsert og for en energi!! Flere som var der? Å kalle dette for et "tulleband" faller på sin egen urimelighet:) Har vært på ACDC 6 ganger, Motley Crue, Metallica og div andre av ymse slag, men dette er (inntil evt ACDC begynner å spille på små arenaer igjen) en desidert høydare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der! Å ja, helt enig. Det er helt latterlig hvor bra de er live. Jeg har aldri sett maken. Jeg har vel også sett stort sett alt jeg liker av band, og haugevis av andre konserter opp gjennom årene, men Airbourne topper alt i livesammenheng. Energinivået til Joel O'Keeffe er enestående. For en frontmann!

Jeg trodde for å være helt ærlig at jeg kom til å bli skuffet på mandag, siden jeg hadde enorme forventninger etter konserten for et par år tilbake. Forventet aldri at de faktisk skulle klare å overgå det. Men det gjorde de altså. Rett og slett en brutal leksjon i hvordan en rocknrollkonsert skal gjøres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke der, men så de da de varmet opp for Motorhead i spektrum for noen år siden, pluss det jeg har sett på dvd og youtube.

At et band gjøre noe så latterlig enkelt og rett fram, med så bra trøkk og energi, rett og slett beint fram rock n' roll sånn det skal være!

Gleder meg til å høre den nye plata deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.