Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Eleven Rack Spørsmål


Griffin

Anbefalte innlegg

God aften,

Sitter å knuger på spørsmål om jeg skal pynte opp rommet med en Eleven Rack. Disse leveres jo for tiden med fullversjon av ProTools 10.

Alt skal visstnok følge med for en fullverdig opplevelse...

Men jeg leser noen steder at det ikke følger med lisensnøkkel som er essensielt for futuristiske oppgraderinger...

Det som jeg frykter er at jeg ikke får oppdatert senere etter som både ProTools og iLok må registreres... eller misforstår jeg totalt her nå?

Det som følger med i pakken (ihht Avid.com) er:

  • Eleven Rack interface
  • Pro Tools software activation (software download required)
  • Eleven Rack Expansion Pack (preinstalled in Eleven Rack)
  • Power supply
  • iLok USB Smart Key
  • USB cable
  • User documentation
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så er jeg ikke voldsomt sikker selv heller... men dersom en søker på å kjøpe Eleven Rack brukt så kommer det en del opp med at iLok'en må være registrert for å få lasta ned Protools og oppgradering... og dersom en kjøper da av tidligere bruker så skrives det om å fylle ut overlevering av eierskaps papirer og masse annet... skal ikke påstå at jeg har stålkontroll på det... så derfor spør jeg om det er noe slikt ut å går... mulig det bare gjelder tidligere ProTools versjoner også???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er å overføre lisenser på ilok fra bruker til bruker det er snakk om, er ikke det noe hokuspokus ihvertfall. Kjøper du 11r med protools så burde du jo og få med iloken, ellers er jo programmet ubrukelig. Og da er det jo bare for forrige eier å overføre før han sender over til deg, ved brukt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi se om det blir no hokus pokus.... Eleven Rack er kommet i hus... sammen med masse annet småstæsj som no ledninger, neutric plugger, rack skruer og en Rockett Pedal WTF... Aldri helt fått til det med Fuzz, men denne likte jeg...

God dag i dag... :D

Få begynt å sydd i sammen ting til helgen nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.