Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist søkes til band(Oslo/Asker)


NavidRocknroll

Anbefalte innlegg

Hei

Vi letter etter en hengiven, seriøs og ambisiøs vokalist til vårt band, Fierce Justice. Vi spiller heavy metall inspirert av ulike band som ikke har så mye felles til hverandre, noe som betyr at materialet vårt er veldig eksperimentell samt thrashy og mye variasjon. Det betyr derimot ikke at vi har kompleks materiale, fordi vi liker å holde det simpelt og tight.

Vi satser høyt og liker å holde oss gående. All egen-materiale er klart, så vi trenger bare en vocalist som ikke bare kan synge, men også har poesien/diktingen i blodet, og som dermed har god fantasi/ide. Greit med litt growling, men hovedsakelig leter vi etter en mer James Hetfield aktig retning. Vi øver i Asker, men de fleste av medlemmene bor i Oslo, og det er heller ikke så mye stress siden vi har eget lokale-som er gratis.

Vet ikke om alder er så veldig viktig egentlig, men vi er fra 20 - 27, så det går fint om du er 30.

Kontakt: navid_mai91@hotmail.com

cheers from us, og håper du er interessert og engasjert til å spille gigs før jula og resten av fremtiden(med mindre du vinner i lotto, and say fuck it all..:) )

mvh.nave

Endret av BrutalDemon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan gi to band , som er så og si mixed in i tanken vår: Metallica og periphery. Men altså, jeg gidder ikke å ta også å ramse opp en liste med band, slik som de fleste gjør, for da vet jeg at jeg ikke kommer til å finne noen kreative vokalister som vet å bruke sin indre stemme(=stemmen du har i hodet, men vanskelig å få frem). Jeg nevnte James hetfield-style, men jeg mener jo selvsagt at det skal være litt røft:) ...kan selvsagt legge ut links til materiale her, men i tilfelle plagiat så vil jeg heller at vedkommende skal ta en tur for noen/en time(rs) audition først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.