Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marcin (veit ikke om dette er riktig sted)


LarsHøvik

Anbefalte innlegg

men, jeg fikk denne i innboksen min, her på gitarnorge, idag.

Hei jeg er Marcin MARZU fra Spania, jeg har fortsatt disse saken og i en veldig god stand alt fungerer som det skal, og jeg trenger å vite hvor mye du er villig til å tilby, og adressen din incase av shipping.please kontakte meg direkte på min e determination405@gmail.com slik at jeg kan sende deg noen detaljer om det Takk og håper å høre fra deg snart

Hello i am Marcin MARZU from spain,I still have these item and in a very good condition everything works as it should and i will need to know how miuch ypou are willing to offer and your address incase of shipping.please contact me directly on my email determination405@gmail.com so that i can email you some detiails about it Thanks and hope to hear from you soon

Minner jo fryktlig mye om mails folk som annonserer på f.eks finn får. Type: Jeg er fra nevøen til en broren til en advokat i Zambia, vil gjerne betale 20000 pluss frakt for partso'n din.....

Jeg kan jo ta feil, og veit som sagt ikke om dette er riktig arena for å ta det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukeren her er flagget som spammer nå, og det gjør at han ikke kan poste mer. Vet ikke om han fortsatt kan sende PM'er, men uansett blir brukeren fjernet når en av admins ser det, så da håper jeg vi unngår flere meldinger fra den karen. I og med at såpass mange har fått den samme meldingen på ganske forskjellige varer, kan det være grunn til å tro at dette ikke er helt renhårig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.