Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Egentlig burde jeg startet tråden på nytt og spurt om halser til telecaster generelt. Har sett på en del fenderhalser også, så leser man seg grønn på info om hvilken årgang man skal holde seg unna osv. Vanskelig å vite hvordan halsen er før man har testet den, men ettersom dette er en gitar jeg ikke kommer til å selge noen gang, og helt sikkert bruke mye, så vil jeg jo gjerne aller helst ha en god hals. Hva med fender fra 90-tallet f.eks.

mhm... blir vel OT detta her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått dette med MIJ og MIA Allparts..., trodde alt fra Allparts var japan-produsert.

Tror ikke en Allparts-hals står noe særlig tilbake for en original Fender-hals, med mindre du kikker på CS-halser, men da blir det jo en helt annen pris også.

Du nevner jo også Warmoth, som også er et godt alternativ. Kikk i "showcase"-kategorien deres på hjemmesidene. Mulig å få seg en nitrolakket Warmoth-hals til prisen av en polylakket Allparts-hals, men man må ha litt flaks for å finne en med de specsene en er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.