Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD(1967 Fender Blackface Bassman)


johs

Anbefalte innlegg

fikk denne fra fedex på mandag. Prisen var rimelige 500 dollar fra rumble seatmusic southwest. Ganske underprisede disse ampene, i hvertfall i usa. Litt hissigere og kraftigere enn bandmastern men ganske lik. Rimelig sikker på at den har ab165 circuiten, som jeg synes låter nydelig. Kjører den gjennom et marshall 4x10 cab. :) Veldig fornøyd! Vanskelig å finne en ptp amp for den prisen! Bildet er av en annen som er circa identisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Har du noen lydklipp å refere til? Spent på hvor mye gain det er i denne ^_^

har dessverre ingen lydklipp, tør knapt spille over tre på soverommet. Blir nok en del gain hvis du skrur den lenger opp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er av en eller annen grunn ikke så attraktive som combo ampene. Jeg har sett dem brukt hver gang jeg har vært i statene priset til 400-500 dollar. Låter jo helt kanon på en 4x12 med GBs. Det ble vel bygd haugevis med disse siden prisen er som den er.

Leste noe om en eller annen kjent kar som fikk bygd den ene kanalen om til tweed bassman/JTM45 kretsen. Det hørtes ut som en kul greie.

Anyho, grattis med en kul amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er VELDIG billige og mye av grunnen er nok fordi de ikke har reverb. Tror ikke at det ble bygget noe fler enn comboene heller. Når fender er kjent for combo, vil folk ha combo og når toppene i tillegg mangler reverb er det mange som overser de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.