Web Analytics
Jump to content

Søker vokalist!

pdkorva
 Share

Recommended Posts

Hei kjære godtfolk!

Som nevnt i tittel, jakter bandet vårt en vokalist. Vi er åpne for alt i utgangspunktet, men vi håper å kunne unngå growling. Det er ikke noe krav om at man i tillegg spiller på tangenter eller gitar, men det kommer fint med.

Vi er 3 hyggelige menn i aldersgruppen 23 - 33, hvorav en spiller gitar, en spiller trommer og sistemann spiller bass. Alle er erfarne musikere, med mange års erfaring. Vi har nå spilt sammen i ett halvt år stort sett kun for å ha det hyggelig og lage litt musikk. Men i det siste har vi intensivert, å faktiskt begynt å gjøre ting ferdig. Dette har resultert i 6 egen lagde sanger, som havner i gaten til bigbang eller rundt deromkring, kanskje litt poppete. Vi har eget øvingslokale med flotte fasiliteter, med mulighet for enkel innspilling.

Om ønskelig kan jeg sende over noen klipp fra sist øving.

Velkommen skal du være!

Edit: glemte jeg å nevne at vi er bosatt i telemark- porsgrunn/bamble område med lokale i Skien?

Send gjerne PM eller mail : so@njd.no

Edited by pdkorva

Det så litt fristende ut dette. Men jeg er straks 60, så utgangspunktet blir kanskje litt skjeivt. :D

Men, jeg kjenner en kar på ca 25, som faktisk har et skikkelig godt potensiale som vokalist, og han har ikke noe band. Jeg sendte ham en link til innlegget ditt, kan hende han tar kontakt. Han bor i Porsgrunn.

Lykke til ;)

• 2 weeks later...

Hei Tommern!

Takk for din interesse! :)

Altså i utganspunktet så har vi kanskje sett for oss en vokalist som er noe yngre, men det er klart vi må jo gjerne gjøre ett forsøk?

Hvordan gikk det med kjenningen, hadde han lyst?

• 2 weeks later...