Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ashdown DSP60 verdi?


kis32

Anbefalte innlegg

Hey, har en Ashdown Fallen Angel DSP 60 stack stående på rommet, som nå er min eneste amp. Synes selv det er en helt fantastisk rå amp, men den tar veldig mye plass, og jeg har ingen bil, så det er heller vanskelig å ta den med seg rundt omkring.

Den har vel kun vert ute av huset 5-6 ganger, ellers har den bare stått på det lille rommet, der jeg har veldig med begrensninger på volum.

Ønsker å bytte ut denne med med en rørcombo, som jeg faktisk kan ta med rundt omkring.

For å gjøre ting kort, har en så god som ny, pent brukt stack stående som jeg ønsker å selge. Det er denne *klikk*.

Hadde håpet på å få 5 lapper for denne, så den klarer å dekke så mye som mulig av det neste forsterkerkjøpet....

Er dette noe jeg kan forvente? eller hva bør jeg evt ta for den?

Ashdown er en veldig kjent forsterker produsent i bassmiljøet, de lager alt fra budsjett saker til ordentlig high-end saker, brukt av bla Megadeth, Foo fighters og dio. Gitarforsterkere var vel bare noe de prøvde seg på en liten periode, så denne saken er ikke lenger i produksjon... Var vel kanskje vanskelig å selge forsterkere det ikke sto Marshall på den perioden, hva veit vel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å selge den for 5k da, og eventuelt gå ned i pris etterhvert :)

Jeg er litt redd for at slike merker ala Ashdown kan være litt vanskelig å få solgt, selv om den muligens er verdt pengene.. Spesielt idag, som det er kommet så mange gode lavbudsjetts-røramper på markedet.

MEN.. Så er det en del som jakter etter store amper ala denne i lavere prisklasse, da kan du jo være heldig.. Har jo sett mer enn en gang at folk ønsker seg Ibanez, Marsall MG og andre billge half-stacks og utelukker comboer.. Da kan du jo være heldig :)

Jeg ville statt prisen til noe ala 4800kr. Ser med engang penere ut enn 5000.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.