Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen som har noen aktive PA høyttalere eller SUB kasser som jeg og Thor (Aph) kan låne en helg i desember?


oystein1988

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og Thor m/Hr Smiths venner skal spille en velkomstfest/konsert for en dude som kommer hjem fra krigen i Afghanistan, og det skorter litt på PA utstyret vi har.

Har hittil 4x aktive høyttalere typ 15" bass og horn, og hadde sett oss taknemmelige om vi kunne lånt noen flere, eller evt et par sub kasser, aktive eller passive med amp! Gjerne et par monitorer hvis noen har dette liggende også. Har alt av mikker, kabler mikser osv fra før.

Hvis noen har røykmaskin og et par lyskanner hadde det også vært knall, hørte noen rykter fra Thor om at Castor muligens kunne være behjelpelig med sistnevne :D

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden, feel free til å flytte den til et bedre egnet sted!

Konserten er 17 desember, ser for meg å flytte alt utstyr til Fredrikstad (der konserten skal holdes) helga før.

Hadde vært evig takknemmelig hvis noen kunne bidra med et eller annet! Vi har ikke mye spenn, men se ikke bort ifra at en rødvinsflaske eller to vil komme i din retning hvis du kan bidra :)

Vi vil ta opp hele konserten på video forresten, klipp vil bli lagt ut :D

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke love noe i tilfelle bandet mitt skulle komme til å trenge det selv den helga, men hvis ikke vi skal bruke det selv så har vi to aktive topper, en aktiv sub og 4 passive monitorer med forsterker (to gode, to crap, men de funker om man ikke har annet) som sikkert kan lånes. Send meg en PM når det nærmer seg om dere forstsatt har behov så skal vi se hva vi kan få til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke love noe i tilfelle bandet mitt skulle komme til å trenge det selv den helga, men hvis ikke vi skal bruke det selv så har vi to aktive topper, en aktiv sub og 4 passive monitorer med forsterker (to gode, to crap, men de funker om man ikke har annet) som sikkert kan lånes. Send meg en PM når det nærmer seg om dere forstsatt har behov så skal vi se hva vi kan få til :)

Notert! Kjempe hyggelig om dette kunne la seg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.