Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist søker poprock-band


Knewt

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sluttet for ikke lenge siden i et metalband. Jeg ønsker likevel å fortsette med bassinga. Derfor lurer jeg på om noen vil være med å starte et poprock-band eller om noen trenger en bassist til et sånn band. Jeg bor i Grimstad, men har bil tilgjengelig ofte, så kan dra litt avgårde. Jeg tenker på et band som er inspirert av mange typer pop/rock/poprock.

Nevner noen inspirasjonskilder: The Killers, Paramore, Toto, Lissie, Muse, Foo Fighters, Volbeat, Porcupine Tree, Donkeyboy, Coldplay, Band of Horses osv. Man får en viss ide om hva jeg tenker.

Eventuelle andre band kan også være interessant, bare ta kontakt.

Jeg er 18 år og har basset til og fra i underkant av to år. Er ingen kløpper på teori og noen bassolo blir det neppe, men jeg er motivert for å lage kul musikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Heisann.

Sluttet for ikke lenge siden i et metalband. Jeg ønsker likevel å fortsette med bassinga. Derfor lurer jeg på om noen vil være med å starte et poprock-band eller om noen trenger en bassist til et sånn band. Jeg bor i Grimstad, men har bil tilgjengelig ofte, så kan dra litt avgårde. Jeg tenker på et band som er inspirert av mange typer pop/rock/poprock.

Nevner noen inspirasjonskilder: The Killers, Paramore, Toto, Lissie, Muse, Foo Fighters, Volbeat, Porcupine Tree, Donkeyboy, Coldplay, Band of Horses osv. Man får en viss ide om hva jeg tenker.

Eventuelle andre band kan også være interessant, bare ta kontakt.

Jeg er 18 år og har basset til og fra i underkant av to år. Er ingen kløpper på teori og noen bassolo blir det neppe, men jeg er motivert for å lage kul musikk. smile.gif

Hei!

Vi er foreløpig et coverband som vil ut og spille litt på diverse arangementer og studenfester o.l. det vi spiller er sanger i noelunde denne stilen; queens of the stoneage, kings of leon, foo fighters osv.

Vi har øvingslokalet i huset vårt i Grimstad og er veldig interessert.

ta kontakt for mer info.

MVh

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.