Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa Boogie Dual Rectifier


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter med at jeg av og til ikke får lyd i min dual rectifier når effektloopen er koblet til. Jeg kan ha lyd på en øving og så plutselig ikke lyd lenger på neste øving. For å få lyd igjen da, er jeg nødt til å bypasse effektloopen med knappen bak på toppen. Jeg bruker en delaypedal og en equalizerpedal i effektloopen og har prøvd å bytte kabler og koble en og en pedalene, men får fremdelses ikke lyd. I går fikk jeg delvis lyd når jeg vred litt på ledingene fra loopen, men volumet gikk opp og ned og forsvant til slutt helt igjen. Har allerede levert den inn til reperasjon en gang tidligere(ca 1 år siden) da lyden forsant i loopen. Og så har den fungert utmerket fram til nå for en måned siden når vi skulle spille konsert. Noen som vet hva dette kan være, og hvorfor det skjer?

Mvh

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg sliter med at jeg av og til ikke får lyd i min dual rectifier når effektloopen er koblet til. Jeg kan ha lyd på en øving og så plutselig ikke lyd lenger på neste øving. For å få lyd igjen da, er jeg nødt til å bypasse effektloopen med knappen bak på toppen. Jeg bruker en delaypedal og en equalizerpedal i effektloopen og har prøvd å bytte kabler og koble en og en pedalene, men får fremdelses ikke lyd. I går fikk jeg delvis lyd når jeg vred litt på ledingene fra loopen, men volumet gikk opp og ned og forsvant til slutt helt igjen. Har allerede levert den inn til reperasjon en gang tidligere(ca 1 år siden) da lyden forsant i loopen. Og så har den fungert utmerket fram til nå for en måned siden når vi skulle spille konsert. Noen som vet hva dette kan være, og hvorfor det skjer?

Mvh

Eivind

Send den en tur til Neros ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner du ikke hjelp lokalt, er du velkommen til å sende den til Tønsberg.. Du betaler kun for eve. Deler og returporto.( har knallpriser på frakt, så du blir ikke ruinert :-)

Send meg PM om det er aktuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.