Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger litt hjelp (Guitar Pro)


Anbefalte innlegg

Hei!

Må bare først beklage om denne er postet på feil plass. Håper den kan flyttes til riktig sted om den er det.

Jeg har et lite problem i Guitar Pro 5. Jeg brukte det på en PC, og da funket det helt fint, men nå når jeg har flyttet det over til en annen PC, så er det noe som er galt. Alt går helt fint, bortsett fra at når jeg skal skrive ned tall, så vises ikke disse. Det er altså bare masse "hull" istedenfor. Det samme skjedde når jeg lastet ned en sang på nettet. Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Takk.

post-8523-0-32565400-1301325559_thumb.pn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har aktivert funksjonen for å samsvare font med dynamikk. Det vil si at notene vil være nærmest gjennomsiktige dersom du spiller på pianissimo eller tilsvarende. Ser også at du har ingen styrkegrad aktivert, og det er en bug som av og til kommer etter at du har skrevet noe veldig svakt, og så skiftet til nytt spor eller nytt prosjekt (ctrl+n). Denne funksjonen kan skrus av ved å klikke F11.

Det andre alternativet er at du mangler en font til guitar pro, og dette kan du fikse ved å sjekke i konfigurasjonsinnstillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.