Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Kent Armstrong P90'er?


bento

Anbefalte innlegg

Hallo!

Lurer på om noen har erfaringer med Kent Armstrong P90'er i humbuckerformat?

Har akkurat handlet en Epi Les Paul, og fikk den briljante idé å utstyre den med P90'er da den mangler én pickup allerede.

Har lest en god del reviews av P90 Vintage fra KA - de fleste svært positive, men er interessert i å høre om andre har erfaringer med disse.

Alternativt kan jeg selvsagt godt lytte til andre gode anbefalinger dersom noen har det - i et fornuftig prisleie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd en bridge humbucker og en neck single coil, og de var jeg ikke noe inponert over. Det kan jo selfølgelig være at jeg valgte feil type.

Et av lokalbandene her i lillehammer har en gitar med en P-90 humbucker i neck av den typen jeg tror du tenker på. Det er en helt-ok sak, men ikke noe mere synes jeg. Prisen på disse ligger vell rett i underkant av 1000 kroner, og Seymour Duncan er ikke så veldig mye dyrere, og der vill jeg si du får MYE mer for pengene. For meg blir Kent Armstrong en løsning for partocastere/prosjektgitarer. Men, det handler jo om smak og behag, så det kan hende du har en helt annen opplevelse av den :)

Endret av Carlsenth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.