Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1999 Fender American Deluxe Strat til 9.000,-. Er den verdt det?


BluesNovise

Anbefalte innlegg

Hei.

Kom over en annonse på finn.no hvor det averteres en 1999 Fender American Deluxe Stratocaster til 9.000,- inkl. hardcase.

Selger påstår den er nær strøken uten merker og lignende. Lite brukt.

Ser at de går for rundt 13.000,- ny. Er 9.000,- en grei pris? Er dette en gitar som vil holde seg i pris? Tenker ikke kjøpe for å så selge, men dersom jeg finner uat at jeg ikke liker den er det greit om jeg får solgt den for det samme.

Jeg har ikke spilt aktivt på nærmere 6-7 år. Tenkte å begynne igjen litt for meg selv. En American Deluxe er vel et instrument som varer lenge? Noe en kan ha i flere år?

Har allerede sendt en mail, men er litt usikker da jeg egentlig ikke hadde tenkt til å bruke mer enn 6.000,- på gitar i denne omgang (Classic Player 60's strat), men det virket som et godt tilbud. Er det det?

På forhånd takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den kjøpt.

Selgeren virket meget hyggelig. Det ble ikke 8000, men en deal begge er fornøyd med.

Det er forresten denne gitaren. Fikk umiddelbart lyst på den da jeg så den. Håper den er like bra som den ser ut.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25775208

Nå må bare eksamenstiden skynde seg å bli ferdig, så blir det kos i jula.

PS: Skal vel egentlig poste i forsterkerforumet, men jeg spør allikevel. Må jo ha en forsterker nå. Har ikke så mye til overs på gitarbudsjettet nå, men har jo sett en del på disse rimelige rørforsterkerene. Blackstar HT-5? Marshall Class 5? Vox AC4TV? Eller kline til og gå for en Fender Blues Junior?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.