Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heisann


basstom

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Har stadig kikka innom forumet her, lest litt i ny og ne, men ikke registrert meg før nå.

Uansett...

Bor i Drammen, og har spilt bass i ...hm... må være i overkant av 20 år nå... Begynner kanskje å bli voksen, hehe. Har vel ikke akkurat ni-øvd i alle disse årene, men har kanskje vokst til å bli en forholdsvis stødig bassist :P Spiller litt gitar og, men ikke i bandsammenheng. Bruker mest gitar til låtskriving ;)

Har vært innom endel forskjellige sjangre, men mest rock og metal ting...rock, heavy, punk, death, black, litt blues, litt indie-greier osv osv.

Hvis jeg nå bare klarer å la være å bruke penga på instrumenter og annet stasj som en selvfølgelig bare MÅ kjøpe når en kommer over det for en billig penge (veldig mye som er kjekt å ha, jeg vet jeg kommer til å få bruk for ALT sammen en dag :P ), så er neste prosjekt å innrede studio i kjelleren hjemme :D

Jeg får prøve å komme innom her litt oftere nå som jeg har registrert meg og greier. Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.