Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

USA Custom Guitars (USACG) Noen som vet hva man får her?

hkon

Anbefalte innlegg

USA Custom Guitars, eller USACG, virker som en real leverandør av gitardeler som kropper og halser. Ser ut som om de kan tilby det meste en måtte ønske, men hva er det man får for pengene?

Jeg vurderer å bestille en standard strat kropp og hals hos USACG, men vet ikke hva det er jeg kommer til å få. Noen som har erfaring med merket eller synspunkter? Andre merker?

(klarte å legge tråden under feil kategori. håper ikke folk henger seg opp i det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

USACG får mye lovord på blant annet tdpri.com og thegearpage.com. Kvalitetsmessig over allparts. Musikraft og USACG holder vel ca samme kvalitet. Jeg har god erfaring med Musikraft, men har ingen formening om hva som er å anbefale som førstevalg av Musikraft og USACG.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Jeg er da ikke noe orakel, men stiller et spørsmålstegn ved å bruke "gammel" maskinvare når man må legge ned mange timer med jobb for å konfigurere maskinen. Trenger man en maskin for å surfe, lese e-post og andre ting man ikke må finkonfigurere, er det mange maskiner som er flere år gamle som duger. En avdanket laptop holder i mange år til med en SSD, så sant at lyset i skjermen ikke tar kvelden, eller at tastaturet slutter å virke. Noe helt annet blir det som sagt med en DAW, der man kan bruke mange dager på å finne riktige innstiller for latency og så videre. Ut over det, er jeg nok veldig enig med deg om at det er fint å slite ting helt ut. Det bærer hjemmet mitt preg av.
    • Frank Sinatra - Trilogy ! Dette hadde fortjent et myyyye bedre anlegg enn det jeg har, men låter krem og fløte uansett !    
    • Fikk hjelp på forumet til hifisentralen. En 180 grams vinyl er jo en del tykkere enn vanlig vinyl så armen løftet seg ikke høyt nok ved retur. Så det var bare å justere høyere armløft så funka det helt fint.  Har også fiksa lokket som ikke ville holde seg oppe, med ett par shims i dag. Og ny Riaa. Så nå er alt tipp topp! 🙂
    • Ja, dette er en interessant side om hobbygitarister👍
    • Ikke helt det samme problemet. Min returnerer men løfter seg ikke nok eller tidsnok. Men som sagt så er det bare på picture-discen problemet oppstår. På alle andre jeg har testet funker det helt optimalt. Så jeg er redd hvis jeg begynner å justere så blir det feil på de andre også. Så jeg får bare sveve over spilleren når jeg spiller Opeth-plata og trykke stopp-knappen når musikken slutter. Da funker det helt fint. Eller så får jeg spille Opeth bare på Spotify.  🙁 Men det er synd fordi den vinylen er så fet
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.