Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Styr unna x3 live


kis32

Anbefalte innlegg

1. Ta med den defekte enheten til RIFF.

2. Hør på deres forslag til løsning, eventuelt be de utbedre feilen, gi deg ny vare eller be om å få pengene tilbake.

3. Referer til norsk kjøpslov om de begynner å tulle.

Noe av det viktigste er å opptre hyggelig og forståelsesfull, hvis du kommer og er litt hissig og sur, blir det fort konflikter.

Det er mye hyggeligere for begge parter å opptre hyggelig enn at det bare blir krangel :)

Når du kjøper produkter i Norge har produsentens garantiregler ingen ting å si for sluttbruker.

For forhandleren derimot er det lettere å ordne opp økonomisk (internt) dersom produktet fortsatt er under garanti.

Sluttbruker kan også ordne det selv direkte mot produsent dersom produktet er under garantiperoden.

4. Oppdater oss med hva som skjer :D

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom Riff desverre ikke kan poste svar i denne tråden selv, kan jeg på vegne av dem melde følgende.

" Det er i alles interesse at kundene er fornøyd med produktene de handler hos RIFF. Gjør som andre i tråden sier, ta med deg produktet, og kassalapp, så løser vi dette. Vanlig gang i en slik sak er å videresende den til importør / grossist. Vi er helt sikre på at vi finner en løsning og har tilgode og ikke komme til enighet med folk. Vennlig hilsen RIFF"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så gale at man trenger å starte en hel tråd mot Line6. Alle elektroniske ting blir ødelagt. Noen fortere enn andre.

Som nevnt over så har du fortsatt reklamasjon på produktet viss du kjøpte det nytt her i landet.

Har selv hatt flere forskjellige POD. Noen eldre enn andre. Da er det snakk om sånn 5-6 år gamle. Og de virker uten problemer og virket ganske solid bygd.

Så jeg tipper at du bare var uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så gale at man trenger å starte en hel tråd mot Line6. Alle elektroniske ting blir ødelagt. Noen fortere enn andre.

Som nevnt over så har du fortsatt reklamasjon på produktet viss du kjøpte det nytt her i landet.

Har selv hatt flere forskjellige POD. Noen eldre enn andre. Da er det snakk om sånn 5-6 år gamle. Og de virker uten problemer og virket ganske solid bygd.

Så jeg tipper at du bare var uheldig.

Helt enig med dette.

PS!

Mitt svar litt lenge opp i tråden er på ingen måte ment å rakke ned på RIFF (som for så vidt ikke har blitt blandet inn enda:-) eller noen andre.

Det var kun ment som et tips :)

Dette bare for å presisere :D

Norge har verdens beste (kanskje verste,for useriøse forhandlere:)) forbrukerkjøpslov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både min Pocket POD og X3 Live var satt sammen feil fra fabrikk i Kina slik flere av potmetrene ikke kunne betjenes på skapelig vis. Drivere til X3 tok det dem nesten halvannet år før de fikk lagt ut versjoner som virker noenlunde. Men innen den tid hadde jeg allerede gitt opp X3 som DAW-partner. I tillegg tømte Pocket POD'n min batteriene selv om den ikke var tilkoblet gitar. Kan godt si at jeg er veldig lite imponert av hva Line6 gjengen klarer gjøre.

Nå vet ikke om hvordan Line6 følger opp forhandlerne sine, men jeg må innrømme at så langt har Behringer produktene jeg har jobbet med vært langt mindre problematisk å eie enn Line6.

Eneste jeg nå må innrømme er at den Relay 50 greia er veldig rimelig vs hva konkurrerende med samme funksjonalitet kan vise til. Antar at det kan være smart å kjøpe den i Norge og ta vare på kvitteringen om jeg våger meg utpå Line6 produkter igjen.

Edit:

Norge har verdens beste (kanskje verste,for useriøse forhandlere:)) forbrukerkjøpslov.

Enn så lenge. Så langt jeg har fått med meg er tilpassinger til EU på vei for å lage kvalm for oss forbrukeren igjen.

Endret av huskerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.