Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitartechniques magasin


brillesvin

Anbefalte innlegg

Har bare prøvd på min laptop da jeg går ut ifra at den er ment for pc. I tillegg var det en dvd/cd med til det siste blad hvor det skulle være mye rart på, men her får jeg ingen meny frem bare de første 20 "tricks" som blir vist fortløpende.

Endret av brillesvin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure bare på om andre enn meg har problemer med å se hva som er på dvdene som følger med "guitartechniques". Har også bestilt "learn to play blues now" fra samme magasin, og her får jeg melding om at jeg trenger en dvd decoder! Noen som har peiling på dette?

Hvis bladet er fra USA er det en spesiell kode kalt NTSC på DVD'n. I Norge og i resten av Europa har vi noe som heter PAL. Dette gjør at spillerne i Europa (PAL) ikke greier å lese dvd, spill fra USA (NTSC), og omvendt :wacko:

Derfor kan du ikke spille av plata B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. En dvd spiller klarer fint å spille av både PAL og NTSC, det du nevner der var bare aktuelt i VHS verden. Vi har nå noe som heter soner, men det er ikke soneinfo på annet enn film dvd'er for salg/leie

Se på filstrukturen på platen - er det en katalog som heter VIDEO_TS på roten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.