Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guns N' Roses kommer til Oslo og Bergen!


Guns N' Roses

Anbefalte innlegg

Guns 'n' Roses var et bra band, bortsett fra Aksel. Verdensrekord i å ødelegge god hardrock med latterlig vokal.....

Verste jeg har hørt! Om man liker vokalen eller ei, blir jo subjektivt, men en meget god vokalist, og med særpreg så det holder.

Tidenes frontmann, selvsagt med god konkurranse med mister Mercury himself.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt! Om man liker vokalen eller ei, blir jo subjektivt, men en meget god vokalist, og med særpreg så det holder.

Tidenes frontmann, selvsagt med god konkurranse med mister Mercury himself.

Joda, liker man strupe-falsett-vræl uten pause, er han nok verdens beste. Hvis du synes han er tidenes frontmann, skal du få lov til det, men det er vel å ta i en smule! Faktum er at jeg hadde sans for GNR da Apetite kom, men ble drit-lei vokalen etter kort tid, og siden har jeg ikke hørt på den. Siste plata til Slash er det første GNR-relaterte jeg har kjøpt etter den, og synes den er kul.

Vel, nå skal ikke jeg ødelegge gleden deres lengre. Regner med jeg har provosert nok.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, liker man strupe-falsett-vræl uten pause, er han nok verdens beste. Hvis du synes han er tidenes frontmann, skal du få lov til det, men det er vel å ta i en smule! Faktum er at jeg hadde sans for GNR da Apetite kom, men ble drit-lei vokalen etter kort tid, og siden har jeg ikke hørt på den. Siste plata til Slash er det første GNR-relaterte jeg har kjøpt etter den, og synes den er kul.

Vel, nå skal ikke jeg ødelegge gleden deres lengre. Regner med jeg har provosert nok.

Hehe, blir ikke så provosert i grunn, men liker å svare alikevel;) Vandt med utspill som dette fra folk som ikke er fan av bandet, har hørt det i 20 år nå!

Bør sjekke Snakepitskivene, liker de veldig godt. Slipper du jo Axl også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli ganske kjedelig å lese angrep på artister hele tiden.

Det virker som det er mest om å gjøre å være førstemann til å kommentere noe vi alle har lest tusen ganger før.

Jeg har en ubrukt billet til GNR på Valle Hovin i 93 eller deromkring.

Jeg kan selge den til høystbydende av de som er så opptatt av at dette er soloprosjektet til Axl, så har vedkommende noe å mimre over fra gamle dager.

Tipper det blir gøy for de som tar turen jeg.

Hvor mye for billetten? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.